Kundeservice

Hvad kan vi hjælpe dig med?
Se vores FAQ, kommer du ikke videre? Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål

Hos Suitable kan du returnere varer på to måder:

I butikken (gratis)

Du kan inden for 30 dage efter modtagelse af din ordre gratis ombytte eller returnere en vare i en af vores Suitable butikker.

Via post

Efter modtagelse af din ordre kan du returnere varer via posten inden for 30 dage. For en hurtigere behandling anbefaler vi, at du anmelder din returnering online her.

Vi tilbyder forskellige muligheder for en returlabel. Denne skal sættes på ydersiden af pakken.

Udfyld også en returformular og læg den i pakken, inden du lukker den. Du kan downloade den her.

Pakken sendes til:

Suitable Herremode
Afd. Returnering
Stadionlaan 163 – 165
5246 JT ROSMALEN
Holland

BEMÆRK: Returomkostningerne er for din regning! Du kan købe en returlabel til en lavere pris her.

Er varen beskadiget?

Skade forårsaget af uforsigtig prøvning eller under returnering vil blive fratrukket det beløb, vi tilbagebetaler til dig.


Klik her for at registrere din returnering med konto
Klik her for at registrere din returnering uden en konto


Du modtager en track & trace-kode via e-mail, så du kan følge leveringsstatus. Sørg for at indtaste din e-mailadresse korrekt!

Forsendelse med PostNL  

Er du ikke hjemme?
Du modtager en e-mail med besked om, at pakken er afleveret hos naboerne, eller at du kan afhente den på det nærmeste afhentningssted.
Pakken er tilgængelig i 1 uge, før den returneres til Suitable.

Forsendelse med DHL

Er du ikke hjemme?
Så vil DHL-budet lægge en seddel i din postkasse. På sedlen fremgår det, at pakken er afleveret hos dine naboer, eller at du kan afhente den på det nærmeste afhentningssted. Pakken er tilgængelig i én uge, før den returneres til Suitable.

Forsendelse med FedEx.

Er du ikke hjemme, når leveringen finder sted? Så modtager du en e-mail fra FedEx med information om, at pakken enten er afleveret hos dine naboer eller kan afhentes på det nærmeste afhentningssted. Pakken vil være tilgængelig i 1 uge, før den returneres til Suitable.


Suitable bestræber sig på at sende din ordre inden for 1 arbejdsdag. Når vi har afsendt ordren, modtager du en bekræftelse pr. e-mail.

Det kan dog ske, at en vare er udsolgt, og at vi skal genbestille den hos leverandøren.  Leveringstiden kan i så fald være op til 10 arbejdsdage.

Bemærk: Hvis du vælger at betale forud, skal du være opmærksom på, at det kan tage mellem 1 og 5 arbejdsdage, før beløbet er overført. Når vi har modtaget din betaling, sender vi dig en bekræftelse pr. e-mail.


Du modtager vores nyhedsbrev, og ønsker ikke længere at modtage det? Intet problem! Afmelding af nyhedsbrevet er muligt via linket i nyhedsbrevet (nederst i e-mailen) eller ved at logge ind på din konto. Ingen konto? Du kan stadig logge ind ved at anmode om en adgangskode.

Når du klikker på linket nederst i e-mailen, bliver du automatisk ført til den rigtige side i din konto. Her kan du angive, hvor ofte du ønsker at modtage nyhedsbrevet, eller om du slet ikke ønsker at modtage det.

Per kategori

Kundeservice er lukket

Vores kundeservice er tilgængelig fra 10:00 
Live chat
Klik her for at starte en chat
Svar inden for 1 minut

Telefon
78 73 09 99
Svar indenfor 1 minut,
Bemærk venligst, at vi taler engelsk i stedet for dansk.

E-mail
[email protected]
Svar inden for 1 arbejdsdag

Hovedkontor
Stadionlaan 163 - 165, 5246JT Rosmalen
IBAN: NL96RABO0122798872
BIC/Swift code: RABONL2U
CVR-nr.: NL851836987B01
Handelskammeret: 55728561
Conceptable B.V. handler under navnet Suitable
Gå til indkøbsvogn
Populære søgninger