Kundeservice - Garanti & Reparation

Hvad kan vi hjælpe dig med?
Se vores FAQ, kommer du ikke videre? Kontakt os

Garanti & Reparation

Vi stræber efter at undgå klager. Hvis en vare alligevel viser sig at have fejl eller være beskadiget under leveringen, vil vi gerne høre om det så hurtigt som muligt. Du kan henvende dig til din nærmeste Suitable-butik eller vores kundeservice.

For at indgive en klage over et produkt eller vores service, send en e-mail til [email protected] med angivelse af dit navn, telefonnummer og et billede af eventuelle skader eller fejl.

Vi vil gøre vores bedste for at give dig en personlig reaktion inden for få timer. Hvis der er mere travlt end forventet, kan du forvente et svar inden for 5 arbejdsdage. Sammen vil vi finde en passende løsning, såsom reparation, ombytning eller tilbagebetaling af købsprisen.

Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen af din klage, kan du også sende den til Forbrugerklagenævnet Thuiswinkel (www.sgc.nl).


Juridisk garanti

Opfylder en vare ikke den forventede kvalitet, eller er der sket skade uden din skyld? Så kan du på alle varer, du køber hos os, gøre brug af den lovfæstede garanti, hvilket betyder, at en vare skal være eller gøre, hvad forbrugeren rimeligt kan forvente. Det betyder, at du har ret til gratis reparation, ombytning af varen eller tilbagebetaling af købsbeløbet. Det er vigtigt at rapportere fejl så hurtigt som muligt inden for forventet levetid for varen.

Fabriksgaranti

Nogle varer i vores sortiment leveres med fabriksgaranti. Dette er en ekstra garanti, som en importør eller producent giver. Dette omfatter produktionsfejl såsom løse sømme, ødelagte lynlåse eller andre fejl, der ikke er forårsaget af normal slid. Producenten eller importøren fastsætter selv betingelser og en periode for denne garanti. Suitable har ingen indflydelse herpå. Denne garanti påvirker ikke den lovfæstede garanti.

Suitable Garanti

Vi garanterer, at du kan bruge Suitable varer i mindst et år ugentligt, uden at de skal udskiftes. Derudover bevarer de deres livlige farver og behagelige pasform, selv efter gentagne vaske. Opfylder varen ikke dine forventninger, eller er der sket noget under vask? Vi hjælper gerne med at finde en passende løsning.


Hvis det bestilte produkt ikke lever op til dine forventninger, eller er ankommet beskadiget, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt. Vores kolleger står klar til at hjælpe dig med at finde en passende løsning.

Synes du ikke, at vi har behandlet din klage godt nok? Så kan du kontakte Klagenævnet for Forbrugere (SGC). Dette er en ekstern, uafhængig klagenævn, der træffer bindende afgørelser for begge parter. For mere information kan du besøge www.degeschillencommissie.nl/. Du kan også ringe til dem på 070 - 310 53 10 eller indgive din klage via Det Europæiske ODR Platform.


Tilbage til oversigten

Per kategori

Kundeservice er tilgængelig

Vores kundeservice er tilgængelig indtil 19:00 
Live chat
Klik her for at starte en chat
Svar inden for 1 minut

Telefon

Svar indenfor 1 minut,
Bemærk venligst, at vi taler engelsk i stedet for dansk.

E-mail
[email protected]
Svar inden for 1 arbejdsdag

Hovedkontor
Stadionlaan 163 - 165, 5246JT Rosmalen
IBAN: NL96RABO0122798872
BIC/Swift code: RABONL2U
CVR-nr.: NL851836987B01
Handelskammeret: 55728561
Conceptable B.V. handler under navnet Suitable
Gå til indkøbsvogn
Populære søgninger