Bestilling & Betaling
Ja, efter du har afgivet en ordre, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail.
Hvis du efter at have taget ovenstående skridt stadig ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du kontakte kundeservice. Dette kan du gøre via [email protected], chatten eller via 78 73 09 99.
Ja, dette er muligt, så længe din ordre endnu ikke er blevet pakket. Vi anbefaler, at du kontakter kundeservice telefonisk via 78 73 09 99, før det er for sent. Det er gratis at annullere en ordre.
Vi synes, det er vigtigt, at du kan betale så nemt som muligt via Suitable-webshoppen. Når du har afgivet din ordre, kan du vælge mellem følgende betalingsmetoder:
Betal direkte og sikkert via din egen bank uden ekstra omkostninger.
Hos Suitable kan du betale med VISA, Mastercard eller American Express.
Betal via din PayPal-konto.
Betal via din Apple-enhed.
Betal med saldoen på dit Suitable-gavekort. Indtast kortnummer og pinkode for at modregne beløbet. Hvis der er et restbeløb, kan du vælge en anden betalingsmetode til dette.
Med denne mulighed betaler du efterfølgende via Klarna Faktura. Du modtager fakturaen fra Klarna, efter at du har afgivet ordren. Du har derefter 30 dage til at betale. For denne betalingsmetode betaler du et tillæg på 14.60DKK. Derudover skal du opfylde følgende betingelser:
- Leveringsadressen skal være den samme som din bopælsadresse.
- Det samlede ordrebeløb må ikke overstige 2615 DKK.
- Når du bruger denne betalingsmetode, accepterer du Klarnas betingelser.
- Hvis du betaler for sent, kan Klarna opkræve et gebyr.
Dette betyder, at du selv overfører ordrebeløbet til Suitables bankkonto. Dette kan du f.eks. gøre via netbank, uden ekstra omkostninger.
Angiv altid ordrenummeret ved din overførsel!
Vores kontooplysninger:
Suitable i RosmalenRabobank NL96 RABO 0122 7988 72
Internationale oplysninger:
BIC/Swift kode: RABONL2UFør du kan betale senere, foretager Klarna en kreditvurdering. Suitable har ingen indflydelse på dette.
Hvis betalingen afvises, vil du se, at din ordre er annulleret, efter du har klikket på ‘fuldfør ordre’.
Din ordre skal som minimum opfylde følgende betingelser:
- Leveringsadressen skal være den samme som din bopælsadresse.
- Det samlede ordrebeløb må ikke overstige 2650DKK.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Klarna via www.klarna.com/dk/ eller ringe til +31 20-8082852.
Ja, alle priser, du ser i Suitable-webshoppen, er inklusive moms. På din faktura er momsen også angivet separat.
Købsbeløbet bliver trukket fra din konto, så snart du har afgivet din ordre.
Derudover vil du kunne se ordrenummeret i betalingsreferencen.
Ser du det ikke? Se nedenfor, hvilken situation der gælder for dig:
Du kan uden problemer afgive en ny ordre, selvom du allerede har modtaget et ordrenummer.
Vi anbefaler, at du også tjekker din spam-mappe i din mailboks. Hvis du efter en time stadig ikke har modtaget noget, hjælper vi dig gerne videre.
Både det fysiske og det digitale gavekort kan bruges i Suitables webshop eller i en af de atten Suitable-butikker. I butikkerne kan du få stregkoden på kortet scannet ved kassen. Hvis du bruger et digitalt gavekort, scanner medarbejderen stregkoden direkte fra din telefon.
Hvis du afgiver en online ordre, kan du vælge indstillingen ‘Gavekort’. Her skal du indtaste kortnummeret, som findes på selve gavekortet. Bemærk, at du først skal aktivere dit fysiske gavekort, før du kan bruge det! Derefter bliver du automatisk sendt videre til betalingssystemet for at færdiggøre din ordre.
Denne står angivet på selve kortet. For det digitale gavekort modtager du pinkoden via e-mail. Du får den tilsendt af os pr. mail.
Digitale gavekort kan bruges med det samme.
Fysiske gavekort, som du modtager med posten, er af sikkerhedsmæssige årsager blokeret. Du modtager en aktiveringskode pr. e-mail. På denne side kan du derefter aktivere kortet.
Saldoen på gavekortet er gyldigt i to år og kan ikke genopfyldes. Det er desuden ikke muligt at få (det resterende) beløb overført til din bankkonto eller udbetalt kontant.
Suitable-tip: Du kan altid give dit gavekort videre til en anden – så hjælper du nogen med et stilfuldt outfit! Vær dog opmærksom på, at det ikke er muligt at overføre (det resterende) saldo til et andet gavekort.
Per kategori
Kundeservice er lukket
Vores kundeservice er tilgængelig fra 09:00Svar inden for 1 minut
Svar indenfor 1 minut,
Bemærk venligst, at vi taler engelsk i stedet for dansk.
BIC/Swift code: RABONL2U -
CVR-nr.: NL851836987B01 -
Handelskammeret: 55728561