Kundeservice - Bestilling & Betaling

Hvad kan vi hjælpe dig med?
Se vores FAQ, kommer du ikke videre? Kontakt os

Bestilling & Betaling

Trin 1: Vælg en artikel
Læg én eller flere artikler i din indkøbskurv ved at klikke på den grønne knap ‘KLIK OG BESTIL’. Glem ikke at vælge din størrelse!

Trin 2: Gå til indkøbskurven
Tjek din ordre, og tryk på den grønne knap ‘Bestil’.

Trin 3: Ordreoversigt
Du får nu et overblik over din ordre. Her kan du tilføje en gaveindpakning til din bestilling. Desuden er det muligt at bruge et gavekort eller en rabatkode. Tryk på den grønne knap ‘Fortsæt’ for at gå videre med ordren.

Trin 4: Indtast dine kontaktoplysninger og vælg leveringsmetode
Indtast dine personlige oplysninger, hvis vi ikke allerede har dem, og tjek dem grundigt. Sørg for, at din e-mailadresse er korrekt, så du modtager din ordrebekræftelse! Vil du selv afhente pakken eller have den leveret? Uanset hvilken mulighed du vælger, er det gratis. Du kan vælge levering til hjemmet, til en anden adresse, afhentning i en Suitable-butik eller ved et afhentningssted i nærheden af dig.

Trin 5: Betalingsmetode
Vælg en af vores betalingsmuligheder (for eksempel iDeal, kreditkort eller Klarna). Du får for sidste gang et overblik over din ordre. Er alt korrekt? Du kan stadig foretage ændringer. Klik på den grønne knap ‘Sikker betaling’ for at fuldføre betalingen.

Ja, efter du har afgivet en ordre, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail.

Jeg har ikke modtaget noget
Det er muligt, at din e-mailudbyder har markeret ordrebekræftelsen som uønsket. Tjek derfor altid din spam-mappe.

Hvis du efter at have taget ovenstående skridt stadig ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du kontakte kundeservice. Dette kan du gøre via [email protected], chatten eller via 78 73 09 99.

Ja, dette er muligt, så længe din ordre endnu ikke er blevet pakket. Vi anbefaler, at du kontakter kundeservice telefonisk via 78 73 09 99, før det er for sent. Det er gratis at annullere en ordre.


Vi synes, det er vigtigt, at du kan betale så nemt som muligt via Suitable-webshoppen. Når du har afgivet din ordre, kan du vælge mellem følgende betalingsmetoder:

IDeal

Betal direkte og sikkert via din egen bank uden ekstra omkostninger.

Creditcard

Hos Suitable kan du betale med VISA, Mastercard eller American Express.

Paypal

Betal via din PayPal-konto.

ApplePay

Betal via din Apple-enhed.

Suitable Giftcard

Betal med saldoen på dit Suitable-gavekort. Indtast kortnummer og pinkode for at modregne beløbet. Hvis der er et restbeløb, kan du vælge en anden betalingsmetode til dette.

Klarna

Med denne mulighed betaler du efterfølgende via Klarna Faktura. Du modtager fakturaen fra Klarna, efter at du har afgivet ordren. Du har derefter 30 dage til at betale. For denne betalingsmetode betaler du et tillæg på 14.60DKK. Derudover skal du opfylde følgende betingelser:

  • Leveringsadressen skal være den samme som din bopælsadresse.
  • Det samlede ordrebeløb må ikke overstige 2615 DKK.
  • Når du bruger denne betalingsmetode, accepterer du Klarnas betingelser.
  • Hvis du betaler for sent, kan Klarna opkræve et gebyr.

Forudbetaling

Dette betyder, at du selv overfører ordrebeløbet til Suitables bankkonto. Dette kan du f.eks. gøre via netbank, uden ekstra omkostninger.

Suitable konto oplysninger

Angiv altid ordrenummeret ved din overførsel!

Vores kontooplysninger:

Suitable i Rosmalen
Rabobank NL96 RABO 0122 7988 72

Internationale oplysninger:

BIC/Swift kode: RABONL2U

Før du kan betale senere, foretager Klarna en kreditvurdering. Suitable har ingen indflydelse på dette.
Hvis betalingen afvises, vil du se, at din ordre er annulleret, efter du har klikket på ‘fuldfør ordre’. 

Din ordre skal som minimum opfylde følgende betingelser:

  • Leveringsadressen skal være den samme som din bopælsadresse.
  • Det samlede ordrebeløb må ikke overstige 2650DKK.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Klarna via www.klarna.com/dk/ eller ringe til +31 20-8082852.

Ja, alle priser, du ser i Suitable-webshoppen, er inklusive moms. På din faktura er momsen også angivet separat.


Købsbeløbet bliver trukket fra din konto, så snart du har afgivet din ordre.
Derudover vil du kunne se ordrenummeret i betalingsreferencen.
Ser du det ikke? Se nedenfor, hvilken situation der gælder for dig:

Ordren er ikke betalt efter bestilling
Der opstod en fejl under behandlingen af din ordre.
Du kan uden problemer afgive en ny ordre, selvom du allerede har modtaget et ordrenummer.

Ordren er betalt, men du har ikke modtaget en ordrebekræftelse
Du modtager normalt bekræftelsen inden for en time efter, at du har afgivet ordren.
Vi anbefaler, at du også tjekker din spam-mappe i din mailboks. Hvis du efter en time stadig ikke har modtaget noget, hjælper vi dig gerne videre.

Ordrebekræftelse er modtaget, men uden Track & Trace-kode
Du modtager denne information, så snart ordren er på vej til dig.

Se her betingelserne for gavekortet.


Både det fysiske og det digitale gavekort kan bruges i Suitables webshop eller i en af de atten Suitable-butikker. I butikkerne kan du få stregkoden på kortet scannet ved kassen. Hvis du bruger et digitalt gavekort, scanner medarbejderen stregkoden direkte fra din telefon.

Hvis du afgiver en online ordre, kan du vælge indstillingen ‘Gavekort’. Her skal du indtaste kortnummeret, som findes på selve gavekortet. Bemærk, at du først skal aktivere dit fysiske gavekort, før du kan bruge det! Derefter bliver du automatisk sendt videre til betalingssystemet for at færdiggøre din ordre.


Denne står angivet på selve kortet. For det digitale gavekort modtager du pinkoden via e-mail. Du får den tilsendt af os pr. mail.


Digitale gavekort kan bruges med det samme.

Fysiske gavekort, som du modtager med posten, er af sikkerhedsmæssige årsager blokeret. Du modtager en aktiveringskode pr. e-mail. På denne side kan du derefter aktivere kortet.


Saldoen på gavekortet er gyldigt i to år og kan ikke genopfyldes. Det er desuden ikke muligt at få (det resterende) beløb overført til din bankkonto eller udbetalt kontant.

Suitable-tip: Du kan altid give dit gavekort videre til en anden – så hjælper du nogen med et stilfuldt outfit! Vær dog opmærksom på, at det ikke er muligt at overføre (det resterende) saldo til et andet gavekort.


Tilbage til oversigten

Per kategori

Kundeservice er lukket

Vores kundeservice er tilgængelig fra 09:00 
Live chat
Klik her for at starte en chat
Svar inden for 1 minut

Telefon

Svar indenfor 1 minut,
Bemærk venligst, at vi taler engelsk i stedet for dansk.

E-mail
[email protected]
Svar inden for 1 arbejdsdag

Hovedkontor
Stadionlaan 163 - 165, 5246JT Rosmalen
IBAN: NL96RABO0122798872
BIC/Swift code: RABONL2U
CVR-nr.: NL851836987B01
Handelskammeret: 55728561
Conceptable B.V. handler under navnet Suitable
Gå til indkøbsvogn
Populære søgninger